سه‌شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۲
۰ نفر

سارق جوان که از ترس دستگیر شدن قصد داشت اموال مسروقه را به محل سرقت بازگرداند، هنگام ورود به خانه مالباخته دستگیر شد

مدتی قبل ماموران کلانتری 11 شهرستان شاهرود در جریان دستبرد شبانه به خانه‌ای در این شهر قرار گرفتند و برای بررسی موضوع عازم محل سرقت شدند.

تحقیقات اولیه نشان می‌داد سارق یا سارقان با استفاده از تاریکی شب به راحتی قدم به این خانه گذاشته و بعد از سرقت 8 میلیون تومان طلا و جواهرات و چند بسته زعفران، پا به فرار گذاشتند.

از آنجا که احتمال می‌رفت این سرقت از سوی فردی آشنا صورت گرفته باشد، بررسی‌ها روی این فرضیه متمرکز شد و ماموران جست‌وجو برای یافتن سرنخی از سارق ناشناس را آغاز کردند.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، ماموران پلیس هنگام گشت شبانه در محدوده‌ای که سرقت در آنجا رخ داده بود، مرد جوانی را دستگیر کردند که وارد منزل مالباخته شده بود. با انتقال این مرد به کلانتری، ماموران در بازرسی بدنی او مقداری طلا و چند بسته زعفران کشف کردند.

به این ترتیب بازجویی از مرد سارق آغاز شد و وی به ماموران گفت: چند شب قبل، با ورود مخفیانه به خانه مالباخته مقدار زیادی طلا و چند بسته زعفران به سرقت بردم و با این تصور که بعد از فروش آنها پول خوبی به جیب می‌زنم، طلاها را به بازار بردم اما به هر طلافروشی که رفتم، هیچ‌کس حاضر نشد طلای بدون فاکتور از من بخرد.

این در حالی بود که من به پول نیاز داشتم و طلاهای مسروقه به دردم نمی‌خورد. بنابراین از ترس اینکه ماموران مرا دستگیر کنند، تصمیم گرفتم طلاها را به خانه مالباخته برگردانم اما وقتی قصد ورود به این خانه را داشتم ماموران مرا دستگیر کردند.

سرهنگ فرج‌الله وفادار – رئیس پلیس شهرستان شاهرود- با بیان این خبر گفت: بعد از اعترافات متهم، اموال مسروقه به مالباخته برگردانده شد و پرونده جوان سارق در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 74590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز